دلتنگیم را...

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

aqk8lxw778tqrsd707vi.png

دِلْـــ تنگے اَمْـــ را با فاصلــہ مے نویسَمْـــ ...

تا شایدْ فاصلــہ اے بینــِ دِلَمْـــ و تنگے بیُفـــتدْ ...

چــہ خیالــــِ خامے ... !

اینْـــ مَدار فاصلــہ مُـــوَربْـــــ اَستْــــ ...

چندے كــہ بگذردْ ... دوباره مے شَودْ :

" تَــــــنْـــــــــگے ِ دِلْــــــــــــــــــــ


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت22:53---30 بهمن 1391
من بودم
تو
و یک عالمه حرف...
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!
کاش بودی و
...می فهمیدی
وقت دلتنگی
یک آه
چقدر وزن دارد...

وب زيبايی داريد خوشحال ميشم با هم تبادل لينک کنيم ...


KiMiYa
ساعت14:28---20 بهمن 1391
اבمـ هـآـﮯ ایـטּ سـرزمـیـטּ ســـرבنـــב....





نــگــآه هــآیـــشــآטּ حـــرفــهــآیـــشـــآטּ





هـمـﮧ بـوﮯ سرב ﮯ مـیـבهـב





عــشــق בر ایـטּ سـزمیـטּ





بـﮯ مـعـنـآسـتــ





فـقط محبتشآטּ ایـטּ





اسـتـ ڪـﮧ





بـرآﮯ زخـمـ هآیـتـ





نمــڪـבآטּ مـﮯ آورنـב





هـمـیـטּ

===========

سلام ممنون ميشم ب وبم بيايو نظرتو در مورد پستهام+پستي كه اسمش

:بچه ها شما بگين:هست بدي


جادوی عشق
ساعت22:26---12 بهمن 1391
سلام . متنی که واسم فرستاده بودی قابل تحسین بود . راستی تو هنوز نمیخوای این پروفایلتو کامل کنی ؟ محل سکونت ؟
راستی یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو بده


رامین
ساعت0:07---10 بهمن 1391
دست به دامن خدا که میشوم

چیزی آهسته درون من به صدا در می آید…

نترس…

از باختن تا ساختن دوباره، فاصله ای نیست!


سارا
ساعت22:41---1 بهمن 1391
تـــنــهــــــــــــــا یـیــــِِِِِِ







یعنی ذهـنــــم پـــــــــر از تــــــــــــــــــو







و خـــالـــــــــی از دیــگــران هســتــــــــ....







امــــــــا





کـنـــارم خــالــــــی از تــــــــــــو





و پــــــــر از دیــگــــــــران !!!!

سلام دوست عزیز اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنپاسخ:سارا جونم وبت که فیلتره!


Lover
ساعت22:04---27 دی 1391
سلام .... خوشحال میشم به وبم سر بزنید و درباره ی مطلب :
کابوس چای
برام کامنت بگذارید .... اول اونو بخونید و بعد راهکار ارائه بدید .


f@rzin
ساعت22:15---21 دی 1391
یه آهنگایی
یه خیابونایی
یه لباسایی
یه حرفای خاصی
یه خوراکیایی
یه عطرایی
یه جاهایی
شایدهیچی نباشن
امایه وقتایی
خیلی عذاب آورن
واسه یه آدمایی…


f@rzin
ساعت11:32---18 دی 1391
من بی تو هیچ هیچم...
یکم دردم کن یکم باهام بسوز بساز...
نگو این یه دیوونس....
به خدا این رسم عاشقی نیست...
به خدا...


H_Darkness
ساعت22:30---16 دی 1391
این روزها ” بی‌ ” در دنیای من غوغا میکند !
بی‌ کس ، بی‌ مار ، بی‌ زار ، بی‌ چاره بی‌ تاب ، بی‌ دار ، بی‌ یار ،
بی‌ دل ، بی‌ ریخت ، بی‌ صدا ، بی‌ جان ، بی‌ نوا
بی‌ حس ، بی‌ عقل ، بی‌ خبر ، بی‌ نشان ، بی‌ بال ، بی‌ وفا ، بی‌ کلام
، بی‌ جواب ، بی‌ شمار ، بی‌ نفس ، بی‌ هوا ، بی‌ خود ، بی‌ داد ، بی‌ روح
، بی‌ هدف ، بی‌ راه ، بی‌ همزبان
بی‌ تو ، بی‌ تو ، بی‌ تو . . .
.
.
.
به منم سر بزن آبجی...


مریم
ساعت21:20---16 دی 1391
خدا رو شکر…



دیگر هیچ گاه گرسنه نیستم



به یمن وجودت



هر روز ســــــــه وعده غــــــــم میخورم…


kimia
ساعت23:03---15 دی 1391
15 دی 1391 20:57

خدایا…











بابت آن روز











که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ











من عصبانی بودم











برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را











ندارد











و مــــــــــن پا فشاری می‌کردم


پاسخ:وایـــــــــــــــــــــــــ خیلی قشنگــــــــــــه


مریم
ساعت22:17---15 دی 1391
دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد !


f@rzin
ساعت16:18---15 دی 1391
سخته حرفم رسیده وقت رفتن
به یاد اون روزا که اسمت هر یه سطر دفتر
نقش می بست چشم با اشک خیرست به
فردایی که توی زندگیم یه بخش دیگس...

تو که میدونستی من تکیه گاهه محکتم
بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم
من که هر دقیقم وابسته به دقیقه ی تو بود
من که حتی لباس تنم به سلیقه ی تو بود

رسیده وقت رفتن...
هر چند من از دلت خیلی وقته رفتم


اجی محدثه
ساعت0:31---12 دی 1391

میترسم بمیرم و نتوانم تو را در آغوش بگیرم

نگذار که با حسرت یک لحظه گرفتن دستهایت بمیرم.

میترسم بمیرم و نتوانم به تو ثابت کنم که عاشقت هستم ،

میترسم روزی بیایی و بگویی که من لایقت نیستم.


f@rzin
ساعت23:07---11 دی 1391
آهای تو که عشق منی به فکر من باش یکمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بی خیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یکمی

آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم...
دنیا رو بی تو نمی خوام یه لحظه
دنیا بی چشمات یه دروغه محضه


تنهای شیطون
ساعت20:36---11 دی 1391
چشم.
پاسخ:ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!


عاشقانه های نفس
ساعت12:44---11 دی 1391
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم


maryam
ساعت20:11---10 دی 1391
مهسا خیلی عوض شدی....

جا خوردم!

دیونه شدی

من منظوری نداشتم
پاسخ:مریم چن بار بگم؟ حوصلتو ندارم تمومش کن اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


Lover
ساعت18:01---10 دی 1391
مرسی از این که اومدید و نظر گذاشتید .... یه به نظر شما من عشقم رو اینجوری به معشوقم به اثبات برسونم ... چه جوری بهش نشون بدم که اون تنها دختر زندگیمه و بهش خیانت نمیکنم ؟
پاسخ:ای بابا ببخشی من فک کردم تو دختری!عجب حرفی زدما...


Lover
ساعت17:34---10 دی 1391
سلام .... خسته نباشید .... وبتون خیلی قشنگه ... من که استفاده کردم .... راستی خوشحال میشم به کلبه ی درویشی منم سر بزنید و حتما درباره یک موضوع و مطلب با عنوان:
نظر سنجی (راه اثبات)
حتما بخونید و نظر بدید چون خیلی لازم دارم و برام مهمه ... هم یه سوال کلی هست و هم یه راهنمایی غیر مستقیم . منتظر حضور گرمتون هستم


f@rzin
ساعت18:54---9 دی 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

عششششششششششششیشم خووووووووووووفی

من خیلی بیشتر دلم واست تنگیده بود

کجا بودی.....

اصن این روزا زیاد به وبم سر نمیزنم چون که تو نبوووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووودی تو چطووووووووووووووووریپاسخ:میسی لطف داری


پویا
ساعت16:19---8 دی 1391
مهدي جان بيا و دنياى دل را به بوى خوش فطرت پر کن.



دل‏هايى که همواره در سرزمين نيمه شب تو را مى‏خوانند



و به عشق تو در آسمان مکاشفه پرواز مى‏کنند . . .



خدايا با نور امام مهدي، همه‌ي تاريکي‌ها را روشن کن . . .



اوست که در انتظار تواست تا پرده‌ي غيبت را بدري و چهره‌



دل‌آرايش را به مشاهده بنشيني، او غائب نيست؛ از هر حاضري حاضرتر است،



اين تويي که غائبي، تو بايد حاضر شوي، او منتظر توست . . .



طلوع نزديک است اگر بخواهيم



ظهور تو زيباتر از ظهور همه‌ي زيبايي‌هاست



چشم به راه زيباترين بهاريم



خدايا انتظار چقدر دير مي‌گذرد



با صد نگاه خسته، صدا مي‌زنيم تو را



بياييد همه منتظر آمدنش شويم . . .



هر روزي که مي گذرد، يک روز به ظهور امام زمان نزديک تر مي شويم



اما به خود امام زمان چطور . . . ؟






پاسخ:عـالی بود


kimia
ساعت0:36---3 دی 1391
خوش به حالت آدم....................................


كسي نبود تا.............................


حوايت را..............


هوايي كند..


!!!!!!!!

!!

!


kimia
ساعت23:38---2 دی 1391
عاشقی


عاشقی چیزی برای هدیه نیست





طرح دریا و غروب و گریه نیست





عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست





صحبت از شمع و گل و پروانه نیست





عاشقی تنهای تنها یک تب است





بی تو مردن در سکوت یک شب است...


f@rzin
ساعت19:51---2 دی 1391
عشق یعنی این...
لحظه های خیلی خاص
که خدا هم فکر ماست...
همه ی دنیا اینجاست
یه شروع لبا لب ماست...


ramin
ساعت14:23---2 دی 1391
سلام
خیلی نوشتت غمناک بود
اشکام بند نمیاد
مرسی


f@rzin
ساعت18:55---1 دی 1391
salam asis khofi
yaldat mobarak...

man asheqe yaldaye in khonam
vaqti ke to hasti az eshq mikhounam
...


ho3ein
ساعت16:59---1 دی 1391
کدامین چشمه اب سمی شده است
که اب از اب می ترسد
و حتی ذهن ماهیگیر از قلاب می ترسد
گرفته دامن شب را سکوتی انچنان مبهم
که مژه از چشم و چشم از پلک و پلک از خواب میترسد.


♥...گل پسر...♥
ساعت0:36---1 دی 1391
سیلام



بابا وبلاگ...ایوووول خیلی حال کردم با وبت....



پاسخ:آخه آدرس وبتو درس نذاشتی که! من چجوری بیاممممممممممممم:؟


اجی محدثه
ساعت22:35---30 آذر 1391
شب یلدا عزیزه هندوانه

اگرچه ترش و لیزه هندوانه !

بهایش را چو پرسیدم ز یارو

بگفتا هیس ! جیزّه هندوانه !

یلدات مبارک ابجی


saeed m
ساعت15:20---30 آذر 1391
خب من خودم شکسپیرم دیگه اجیپاسخ:عجباااااااااااااا

مهدی
ساعت13:18---30 آذر 1391
سلام ممنون که سر زدی لینگم کن وبهم خبر بده
پاسخ:باشه


زهره
ساعت23:26---29 آذر 1391
از اتـــاق خاطـــراتم بوی حـــلوا بلند شــده است







آرام فـــاتــحه ای بــخـــوان... شـــاید







خدا گذشـــته ام را بیــــامــــرزد!!!




پاسخ:واییییییییییییییییی خیلی قشنگه !


mahsa
ساعت19:46---28 آذر 1391
امـروز ديـدمـش دسـت تــو دسـت اون...



خيلي بـــي تفـاوت از كنـارش رد شدم و گفـتم يــادم تــو را فـرامـوش...!



اون ازش پرسـيد ايــــــن ديگهكـي بـود..؟



گفت ديوانه بـود ديـوانـه



ديـوانه نبـودم ديـوانه شـدم....



وقـتي ديـدمـش هيـچ حـسي نداشتـم يعـني ديگـه دوسـش نــدارم....!؟؟
پاسخ:خیلی قشنگ بود مرسی


f@rzin
ساعت14:08---28 آذر 1391
الان متن هات اومده وسط....
خیلی خیلی شیک شده....


جادوی عشق
ساعت21:04---27 آذر 1391
سلام .وبت جالبه
موافق تبادل لینکم . خوشحال میشم این ارتباط ادامه داشته باشه
بهترین ارزوهارو واست میکنم


زهره
ساعت21:59---26 آذر 1391
زندگی باور میخواهد



آن هم از جنس امید...



که اگر سختی راه،



به تو یک سیلی زد...



یک امید از ته قلب به تو گوید...



که خدا هست هنوز...!



اجی محدثه
ساعت21:08---26 آذر 1391
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد استَ


erfan
ساعت22:30---24 آذر 1391
بگذارسکوت قانون زندگی من باشد وقتی واژه ها درد را نمیفهمند

سلام مهسا خانوم مرسی بابت نظر هات چند روزه کمتر ان میشم واسه همین یکم دیر بهتون سر میزنم شرمنده
پاسخ:مرسی که اومدی


neda
ساعت21:28---22 آذر 1391
تاریکی لمس توست

لمس حرفای گفته و ناگفته شبانه ات

لمس عطر نجواهای عاشقانه ات

لمس اغوش پر بهانه ات

لمس دلتتنگی...


f@rzin
ساعت19:19---22 آذر 1391
به این فکر کن اگه امروز تموم فرصتت باشه
اگه امروز نخواد دیگه واسه تو رنگ فردا شه
دلت می خواد کجا باشی تو این دنیای
دیوونه
با تنهایی و تاریکی تک و تنها توی خونه

یا دست تو دستای عشقت زیر بارون رگباری
برای آخرین لحظه کدوم تصویرو دوست داری


X
اگه همین امروز آخرین روزه
دیگه نذار بازم دلت بسوزه
اگه فرداهای روشن از دست تو دوره
چرا روز و شبت باشه پره تردید و دلشوره


ovies
ساعت12:09---22 آذر 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون که سر زدی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم وبلاگم لینک کن و خبر بده مرسی

محمد
ساعت23:45---21 آذر 1391


صدای زندگی را میشنوم...
همـــــــــــــــــه جــــــــــــــــــــــا...
فـــرا می خـــــواند مـــا را...
تـــــــو را!

بـــــرای در آغـــوش کشیـــــدن معــــشوقت...

مـــــرا!

بـــــــرای در آغوش کشیــــدن زانـــــوی غـــــــــم...


f@rzin
ساعت21:44---21 آذر 1391
خستگیش مونده تنم این همه راه اومدم
دوباره ندیدمت بدم اومد از خودم
دیگه دیوونه شدم فکر می کردم عاقلم
حسرت دیدن تو آخرش موند به دلم

منو تو تا ته بازی مثه دو خط موازی
من دیگه بی تو می میرم تو باید بی من بسازی...



شـیـ ♥احسان♥ ـطون
ساعت20:01---20 آذر 1391
سلام سلام...خوبی؟؟؟

جمله ای بس خفن بود


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت17:55---20 آذر 1391
وقـتـی حـس میکـنم جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی تــو نفس میکــشــی و مـن از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم ! تـو بــآش !!! هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است … l

f@rzin
ساعت9:52---19 آذر 1391
کنار هر قطره ی اشکم هزار خاطره دفنه
اینقد خاطره داریم که گویی قد یک قرنه
گلو می سوزه از عشقت عشقی که مثه درده
ولی بی عشق تو هر دم خنده با لب های من قهره

هرچی عشق توی دنیا من می خواستم مال ما شه
اما تو هیچ وقت نذاشتی بینمون غصه نباشه
فکر می کردم با یه بوسه با تو هم خونه می مونم
نمی دونستم نمیشه آخه بی تو نمی تونم

گله می کنم من از تو از تو که این همه بی رحمی
هزار بار مردم از عشقت تو که هیچ وقت نمی فهمی




رضا
ساعت13:26---18 آذر 1391
وبلاگت تو هم حرف نداره مهسا خانوم.

f@rzin
ساعت21:31---17 آذر 1391
من بی تو هیچم تو باورم نکن
خیسم ز گریه تنهاترم نکن
عاشق نبودم تا با تو سر کنم
آتش نبودم خاکسترم نکن

اگه عاشقت نبودم اگه بی تو زنده بودم
تو بمون که بی تو غصه می خورم
اگه دل به تو نبستم اگه این منم که هستم
ولی از هوای گریه ات پرم

اگه شکوه دارم از تو اگه بی قرارم از تو
تو بمون که اشیانه ام تویی
به هوایت ای ستاره به تو می رسم دوباره
اگه عاشقم بهانه ام تویی...


f@rzin
ساعت18:03---17 آذر 1391
توی آینه خودتو ببین چه زود زود

توی جوونی غصه اومد سراغت پیرت کنه

نزار که تو اوج جوونی غبار غم

بشینه رو دلت یهو پیرو زمین گیرت کنه

پاسخ:سلام چقد قشنگه این شعره میتونم بزارم وبلاگم دیگه ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 4 آذر 1386برچسب:,سـاعت 13:52 نويسنده ❤mahsa
яima